Často kladené otázky

Tu nájdete odpovede na všetky vaše otázky.
Ak ste vašu otázku nenašli v ponuke, kontaktuje nás :
tel. č.:   0950 103 305
e-mail:   info@lerni.sk
(pondelok-piatok: 7.30 - 15.30)

Objednávky

Ako získať informácie o dostupnosti tovaru?

O doskladnení vypredaného tovaru informujeme našich zákazníkov prostredníctvom newslettera a sociálnych sietí. Pre sledovanie dostupnosti môžete tiež využiť funkciu "Strážiť dostupnosť" na produktovej stránke. Stačí zadať vašu e-mailovú adresu a my vám o naskladnení tovaru pošleme upozornenie.

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Po odovzdaní balíka do prepravy od nás obdržíte email s trasovacím číslom. Po kliknutí na trasovacie číslo sa vám zobrazí stránka, kde budete môcť sledovať pohyb vášho balíka.

Ak ste tento email neobdržali, skontrolujte záložku spam/reklama alebo kontaktujte náš zákaznícky servis.

Ako získam dopravu zadarmo?

Dopravu zadarmo máte možnosť získať pri nákupe nad 35 €.

Ak ste u nás ešte nenakupovali, máte možnosť získať dopravu zadarmo na váš prvý nákup. Stačí, ak po návšteve našej stránky zadáte do vyskakovacieho okienka svoju emailovú adresu. Ak ste okienko nestihli zachytiť, môžete ho zobraziť znovu, kliknutím tu!

Na váš email vám pošleme kód, ktorý budete môcť zadať v poslednom kroku košíka.

POZOR! Zľavový kód pre dopravu zadarmo nie je možné kombinovať s inými zľavovými kódmi.

Môžem svoju objednávku stornovať?

Objednávku môžete stornovať, kým balík neodovzdáme prepravnej spoločnosti. Pre storno objednávky nás môžete kontaktovať emailom alebo telefonicky. Peniaze vám budú vrátené okamžite.

V prípade, že sa rozhodnete pre storno po vyexpedovaní objednávky a nášmu zákazníckemu servisu sa nepodarí balík stiahnuť, je nutné, aby ste ho pri doručení odmietli prebrať. Peniaze vám budú vrátene, akonáhle sa balík vráti na náš sklad.

Ako si vyberiem výdajné miesto, ak sa mi ho nepodarilo vybrať po dokončení objednávky?

Po vytvorení objednávky od nás obdržíte notifikačný e-mail, v ktorom si budete môcť vybrať výdajné miesto. Ak by ste chceli výdajné miesto zmeniť, kontaktujte nás na:   info@lerni.sk

Zľavy a akcie

Ako uplatniť zľavový kód?

Zľavový kód je možné uplatniť v poslednom kroku nákupného košíka. Na mobilných zariadeniach sa okno na zadanie zľavového kódu nachádza dole, pod sekciou "spôsob platby". Na počítačových zariadeniach je umiestnené vpravo,v oranžovej časti, pod súhrnom položiek objednávky.

Pozor! Zľavové kupóny, darčeky a rôzne akcie nie je možné kombinovať.

Dajú sa zľavové kupóny kombinovať?

Zľavové kupóny nie je možné navzájom kombinovať. Je teda na vás, aby ste zvážili a rozhodli sa, ktorá akcia je pre vás výhodnejšia.

Ako uplatniť zľavu BOGO?

Na uplatnenie zľavy s kódom BOGO je potrebné vložiť do košíka minimálne 2 produkty, o ktoré máte záujem. Zľava platí na 2. lacnejší kus z kategórie. Pokiaľ máte záujem o dva rovnaké produkty, je nutné pridať oba kusy. Produkty s označením BOGO si viete kombinovať.

POZOR! Akciový kód platí len na kategóriu VÝPREDAJ.

Ako uplatniť kód COLORMAG?

Zľavový kód COLORMAG platí pri nákupe 2 a viac stavebníc, ktoré je potrebné vložiť do košíka. Zľava pri nákupe 2 a viac kusov sa nevzťahuje na doplnkový tovar, ako sú napr. gulôčky, autíčka, podložky.

POZOR! Kód COLORMAG nie je možné kombinovať s iným zľavovým kódom či akciou.

Vernostný systém

Ako získať vernostné body?

Zbierať body môžete rôznymi spôsobmi:

• vytvorte objednávku (za každé 1€ získate 75 bodov)
• narodeninová odmena v hodnote 2500 bodov
• sledujte náš Instagram a získajte 100 bodov
• dajte like na našu facebookovu stránku a získajte 100 bodov
• prihláste sa na odber noviniek a získajte 250 bodov
• odporučte a získajte zľavu 5€

Viac informácií nájdete: tu!

Ako si uplatniť vernostné body?

Prihláste sa do svojho účtu. Na domovskej stránke alebo na stránke vernostného systému kliknite na tlačidlo Vernostný systém Lerni vľavo dole. Následne stlačte tlačidlo "Uplatniť". Vytvorte si z nazbieraných bodov kupón, vložte ho alebo prekopírujte do košíka.

Pozor! Vytvorený kupón nie je možné spájať s inými kupónmi alebo ho opäť premeniť na body. Viac informácií nájdete na : https://lerni.sk/pages/vernostny-program

Reklamácie a vrátenie tovaru

Ako vrátiť alebo reklamovať tovar?

Pre vrátenie alebo reklamáciu tovaru nás kontaktujte e-mailom na:   info@lerni.sk. Uveďte nám číslo vašej objednávky a dôvod reklamácie alebo vrátenia. Reklamačný formulár si viete stiahnúť tu! Tovar nám môžete zaslať na našu adresu:

Hravá škôlka s.r.o
Opatovská cesta 14
04001 Košice

O ďalšom postupe vás budem informovať prostredníctvom e-mailu.

Spolupráca

Chcem sa stať ambasádorom, ako mám postupovať?

Bližšie informácie o našom ambasádorskom programe nájdete na tomto odkaze:

Ambasádorský program

Na uvedenom odkaze sa budete môcť zaregistrovať. Je nutné, aby ste počkali na schválenie vašej žiadosti. Po schválení vám zašleme email s ďalšími pokynmi.

Aké sú výhody ambasádorského programu?

Náš ambasádorský program je založený na dlhodobej a pravidelnej spolupráci.

Na začiatku spolupráce dostanete naše top produkty, ktoré budete môcť vyskúšať a ďalej prezentovať. Ako ambasádorka budete mať možnosť vyskúšať naše novinky ešte pred ich uvedením na trh. Za každý nákup uskutočnený cez vás budete odmenená. Vaše úspechy budete môcť sledovať priamo cez aplikáciu.

Viac info nájdete tu!

Košík (0)

Zatiaľ sa v košíku nič nenachádza.